۱۳۹۳ اسفند ۱۷, یکشنبه

بخش هایی از کتاب مقدس درباره لغزش 2

هوشع باب ۶ آیه ۱ 
   ۱ مردم می گویند: «بیایید به سوی خداوند بازگردیم، زیرا او که ما را دریده است، ما را شفا می بخشد و او که ما را مجروح ساخته، ما را درمان خواهد کرد.
   هوشع باب ۱۴ آیه ۴ 
   ۴ خداوند می فرماید: «من قوم خود را به سوی خود بازمی گردانم. آنها را از صمیم قلب دوست خواهم داشت، دیگر از ایشان خشمگین نیستم.
   ملاکی باب ۳ آیه ۷ 
   ۷ هرچند شما هم مانند نیاکانتان از احکام من سرپیچی کرده و آنها را بجا نیاورده اید، ولی اکنون وقت آن است که به سوی من بازگردید تا شما را بیامرزم. شما می پرسید: «چگونه به سوی تو بازگردیم؟»
   متی باب ۵ آیه ۱۳ 
   ۱۳ شما نمک جهان هستید ولی هر گاه نمک مزه خود را از دست بدهد چگونه می تواند آن را بار دیگر نمکین ساخت ؟ دیگر مصرفی ندارد جز آنکه بیرون ریخته پایمال مردم شود.
   متی باب ۲۴ آیه ۱۲ 
   ۱۲ و شرارت بقدری زیاد می شود که محبت آدمیان نسبت به یکدیگر سرد خواهد شد.
   متی باب ۲۶ آیه ۳۱ 
   ۳۱ آنگاه عیسی به آنان فرمود : « امشب همه شما مرا ترک خواهید کرد ، زیرا کتا ب مقدس می فرماید : شبان را می زنم و گوسفندان گله پراکنده خواهند شد.
   مرقس باب ۸ آیه ۳۸ 
   ۳۸ بنابر این هر که از من و سخنان من در این زمانه گناه آلود و فاسد عار داشته باشد، پسر انسان هم در وقتیکه در جلال پدر خود با فرشتگان مقدس می آید از او عار خواهد داشت.»
   مرقس باب ۹ آیه ۵۰ 
   ۵۰ نمک چیز خوبی است، اما اگر مزه خود را از دست بدهد دیگر به چه وسیله می تواند مزه خود را بازیابد؟ پس شما نیز در خود نمک داشته باشید و با یک دیگر در صلح و صفا زندگی کنید.»
   لوقا باب ۹ آیه ۶۱ تا ۶۲ 
   ۶۱ شخص دیگری گفت: «ای آقا، من با تو خواهم آمد اما اجازه بفرما اول با خانواده ام خداحافظی کنم.» ۶۲ عیسی به او فرمود: «کسی که مشغول شخم زدن باشد و به عقب نگاه کند لیاقت آن را ندارد که برای پادشاهی خدا خدمت کند.»
   لوقا باب ۱۷ آیه ۳۲ 
   ۳۲ زن لوط را به یاد داشته باشید!
   یوحنا باب ۱۵ آیه ۶ 
   ۶ اگر کسی در من نماند مانند شاخه ای بدور افکنده می شود و خشک می گردد. مردم شاخه های خشکیده را جمع می کنند و در آتش میریزند و می سوزانند.
   غلاطیان باب ۱ آیه ۶ تا ۷ 
   ۶ من از این تعجب می کنم که شما به این زودی از آن کسی که شما را به فیض مسیح دعوت کرده است روی گردان شده اید و اکنون از انجیل دیگری پیروی می کنید ! ۷ ( در صورتیکه انجیل دیگری وجود ندارد !) ، اما عده ای هستند که می خواهند شما را مضطرب سازند و انجیل مسیح را تحریف نمایند.
   غلاطیان باب ۴ آیه ۹ تا ۱۱ 
   ۹ اما ، اکنون که خدا را می شناسید ـ بهتر بگویم خدا شما را می شناسد ـ چگونه می توانید به عقایدی بچگانه و پست برگردید ؟ چرا مایلید دوباره بردگان آن عقاید شوید؟ ۱۰ روزها ، ماهها ، فصلها و سالهای مخصوصی را نگاه می دارید ۱۱ می ترسم تمام زحماتی را که تاکنون برای شما کشیده ام به هدر رفته باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر