۱۳۹۳ اسفند ۱۳, چهارشنبه

بخش هایی از کتاب مقدس درباره لغزش 1

تثنیه باب ۴ آیه ۹ 
   ۹ لیکن احتیاط کنید و متوجّه باشید، مبادا در طول زندگی خود چیزهایی را که با چشمان خود دیده اید فراموش کنید؛ بلکه به فرزندان و نوه های خود یاد بدهید
   تثنیه باب ۸ آیه ۱۱ تا ۱۴ 
   ۱۱ «امّا احتیاط کنید که خداوند خدایتان را از یاد نبرید. احکام، قوانین و دستورات او را که امروز به شما ابلاغ می کنم، بجا آورید. ۱۲ در آنجا بخورید و سیر شوید و برای سکونت خود خانه های زیبا بسازید ۱۳ و هنگامی که رمه، گلّه، نقره، طلا و دارایی تان افزایش یابد، ۱۴ نباید مغرور شوید و خداوند خدایتان را که شما را از اسارت و بردگی در مصر بیرون آورد، فراموش کنید.
   پادشاهان اول باب ۸ آیه ۳۳ تا ۳۴ 
   ۳۳ «هنگامی که قوم تو اسرائیل، به خاطر گناه علیه تو از دشمنانشان شکست می خورند، آنگاه که به سوی تو باز می گردند و به این معبد بزرگ می آیند و با فروتنی برای بخشش، تو را نیایش می کنند، ۳۴ از آسمانها آنها را بشنو، گناه قوم خود را ببخش و آنها را به سرزمینی که به نیاکان ایشان دادی، بازگردان.
   دوم تواریخ باب ۷ آیه ۱۴ 
   ۱۴ اگر قوم من که به نام من خوانده می شوند، نزد من دعا کنند و توبه نمایند و از راه های پلید خود باز گردند، آنگاه من از آسمانها خواهم شنید و گناهان ایشان را خواهم بخشید و کامیابی به سرزمین آنها خواهم داد.
   دوم تواریخ باب ۳۰ آیه ۹ 
   ۹ اگر به سوی خداوند بازگردید، آنگاه آنهایی که اقوام شما را به اسارت برده اند، بر ایشان ترحّم خواهند کرد و آنها را آزاد خواهند کرد تا به خانه خود باز گردند، خداوند، خدای شما مهربان و بخشنده است. اگر به سوی او بازگردید او شما را خواهد پذیرفت.»
   مزامیر باب ۴۴ آیه ۲۰ تا ۲۱ 
   ۲۰ اگر ما نام تو را فراموش می کردیم، یا دست کمک به سوی خدایان غیر دراز می کردیم، ۲۱ البتّه تو می دانستی، زیرا از اسرار دل مردم آگاهی.
   مزامیر باب ۵۶ آیه ۱۳ 
   ۱۳ زیرا تو مرا از مرگ نجات دادی، و از نابودی رهانیدی تا در پرتو نور حیات که از جانب تو می تابد به حضور تو راه یابم.
   ارمیا باب ۱۷ آیه ۱۳ 
   ۱۳ ای خداوند، تو امید قوم اسرائیل هستی؛ تمام کسانی که تو را ترک کنند، شرمسار خواهند شد. آنها مثل نامهایی که بر روی گرد و خاک نوشته شده باشند، محو می شوند، چون تو خداوند و سرچشمه آب زندگی را ترک کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر