۱۳۹۴ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

بخش هایی از کتاب مقدس درباره مشارکت 1

   پیدایش باب ۵ آیه ۲۴ 
   ۲۴ زندگی کرد و بعد از آن ‌ناپدید شد، چون ‌خدا او را برد.
   پیدایش باب ۶ آیه ۹ 
   ۹ داستان زندگی نوح ‌از این ‌قرار بود: نوح ‌سه ‌پسر داشت ‌به ‌نامهای سام ، حام و یافث .
   خروج باب ۳۳ آیه ۱۴ 
   ۱۴ خداوند فرمود: «من با تو خواهم آمد و تو را پیروز خواهم ساخت.»
   لاویان باب ۲۶ آیه ۱۲ 
   ۱۲ من همیشه با شما خواهم بود. من خدای شما خواهم بود و شما قوم من خواهید بود.
   مزامیر باب ۱ آیه ۱ 
   ۱ ‌خوشا به حال کسی که با شریران مشورت نمی کند و به راه گناهکاران نمی رود و با مسخره کنندگان همنشین نمی شود،
   امثال باب ۴ آیه ۱۴ تا ۱۵ 
   ۱۴ از مردم شریر پیروی مکن و از راه مردمان ظالم دوری کن. ۱۵ کارهای آنها را انجام نده، از آنها دوری نما و راه خود را ادامه بده.
   عاموس باب ۳ آیه ۳ 
   ۳ آیا دو نفر بدون آنکه با هم توافق کرده باشند، با هم سفر خواهند کرد؟
   متی باب ۱۸ آیه ۲۰ 
   ۲۰ زیرا هر جا که دو یا سه نفر بنام من جمع شوند من آنجا در میان آنان هستم.
   یوحنا باب ۱۳ آیه ۳۴ 
   ۳۴ به شما فرمان تازه ای می دهم: یکدیگر را دوست بدارید. همانطور که من شما را دوست داشته ام شما نیز یکدیگر را دوست بدارید.
   یوحنا باب ۱۵ آیه ۴ تا ۷
   ۴ در من بمانید و من در شما. همانطور که هیچ شاخه ای نمی تواند بخودی خود میوه دهد مگر آنکه در تاک بماند، شما نیز نمی توانید ثمر بیاورید مگر آنکه در من بمانید. ۵ « من تاک هستم و شما شاخه های آن هستید. هر که در من بماند و من در او، میوه بسیار می آورد چون شما نمی توانید جدا از من کاری انجام دهید. ۶ اگر کسی در من نماند مانند شاخه ای بدور افکنده می شود و خشک می گردد. مردم شاخه های خشکیده را جمع می کنند و در آتش میریزند و می سوزانند. ۷ اگر در من بمانید و سخنان من در شما بماند هر چه می خواهید بطلبید که حاجت شما برآورده می شود.
   یوحنا باب ۷ آیه ۲۱ 
   ۲۱ عیسی جواب داد:« من یک کار کردم و همۀ شما از آن تعجب کردید.
   رومیان باب ۸ آیه ۹ 
   ۹ اگر روح خدا در وجود شما ساکن است شما اشخاصی روحانی هستید ، نه نفسانی . هر که روح مسیح را ندارد از آن او نیست
   رومیان باب ۱۶ آیه ۱۷ 
   ۱۷ ای برادران ، از شما درخواست می کنم از آنانیکه برخلاف آن تعلیمی که یافته اید باعث تفرقه میشوند و دیگران را گمراه می کنند بر حذر باشید و از آنان دوری کنید ،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر