۱۳۹۴ فروردین ۱۷, دوشنبه

بخش هایی از کتاب مقدس درباره وسوسه 3

 رومیان باب ۱۲ آیه ۲۱ 
   ۲۱ مغلوب بدی نشوید بلکه بدی را با خوبی مغلوب سازید.
   رومیان باب ۱۴ آیه ۱۳ 
   ۱۳ بنابراین از قضاوت کردن درباره یکدیگر خودداری کنیم و در عوض تصمیم بگیرید که وسیلۀ لغزش یا رنجش در راه برادر خود نشوید.
   رومیان باب ۱۴ آیه ۱۵ 
   ۱۵ و اگر برادرت بخاطر غذائیکه تو می خوری آزرده شود دیگر از روی محبت رفتار نمی کنی . نگذار آنچه می خوری موجب هلاکت شخصی که مسیح در راه او مرد بشود.
   رومیان باب ۱۴ آیه ۲۱ 
   ۲۱ هم چنین اگر خوردن گوشت یا شراب و یا انجام کارهای دیگر تو موجب لغزش یا رنجش برادرت شود بهتر است از آن دست بکشی .
   قرنتیان اول باب ۱۰ آیه ۱۳ 
   ۱۳ وسوسه هائی که شما با آن روبرو میشوید ، وسوسه هائی است که برای تمام مردم پیش می آید ، اما خدا به وعده های خود وفا می کند و نمی گذارد شما بیش از حد توانائی خود وسوسه شوید . همراه با هر وسوسه ای خداوند راهی هم برای فرار از آن فراهم می کند تا بتوانید در مقابل آن پایداری کنید.
   قرنتیان دوم باب ۱۱ آیه ۳ 
   ۳ اما اکنون می ترسم همانطور که « حوا » بوسیله زیرکیء مار فریب خورد، افکار شما نیز از ارادت و اخلاصی که به مسیح دارید منحرف شود ،
   قرنتیان دوم باب ۱۱ آیه ۱۴ تا ۱۵
   ۱۴ این چیز عجیبی نیست ، شیطان هم خود را به صورت فرشتۀ نور در می آورد. ۱۵ پس اگر خادمین او خود را خدمتگزاران عدالت و نیکویی جلوه دهند جای تعجب نیست ! در عاقبت مطابق اعمالشان کیفر خواهند یافت.
غلاطیان باب ۵ آیه ۱۷ 
   ۱۷ زیرا تمایلات نفسانی بر خلاف روح القدس و آرزوهای روح القدس بر خلاف طبیعت نفسانی است و این دو مخالف یک دیگرند بطوریکه شما نمی توانید آنچه را دلتان می خواهد انجام دهید.
   افسسیان باب ۴ آیه ۲۷ 
   ۲۷ به ابلیس فرصت ندهید.
   افسسیان باب ۶ آیه ۱۱ 
   ۱۱ زره کاملی را که خدا برای شما تهیه کرده است به تن کنید تا بتوانید در مقابل نیرنگ های ابلیس ایستادگی نمائید ،
   افسسیان باب ۶ آیه ۱۳ تا ۱۷
   ۱۳ از این جهت شما باید زره کاملی را که خدا مهیا کرده است بپوشید تا در آن روز شریر در برابر حمله های دشمن تاب مقاومت داشته باشید و تا پایان جنگ هم پایدار بمانید. ۱۴ پس پایاری کنید و کمر بند حقیقت را به کمر ببندید و جوشن نیکی را به تن کنید ۱۵ و نعلین آمادگی برای انتشار انجیل صلح و سلامتی را به پا کنید. ۱۶ علاوه بر اینها سپر ایمان را بردارید تا به وسیلۀ آن بتوانید تمام تیرهای آتشین شیطان را فرو نشانید. ۱۷ و کلاه خود نجات را بر سرگذارید و شمشیر روح القدس یعنی کلام خدا را بردارید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر