۱۳۹۳ مرداد ۲۸, سه‌شنبه

صبر و تحمل در ایمان عیسی مسیح

مرقس باب ۴ آیه ۳ تا ۸ 
   ۳ « گوش کنید : برزگری برای کاشتن بذر به صحرا رفت . ۴ وقتی مشغول پاشیدن بذر بود مقداری از بذرها در راه افتاد و پرندگان آمده آنها را خوردند . ۵ بعضی از دانه ها روی سنگلاخ جائیکه خاک کم بود افتاد و چون زمین عمقی نداشت زود سبز شد ۶ اما وقتی خورشید بر آنها تابید همه سوختند و چون ریشه ای نداشتند خشک شدند. ۷ مقداری از بذرها در میان خارها افتاد و خارها دشد کرده آنها را خفه کردند و جوانه ها حاصلی نیاوردند ۸ و بعضی از بذرها در داخل خاک خوب افتادند و سبز شده رشد کردند و ثمر آوردند و حاصل آنها سی برابر ، شصت برابر و صد برابر بود »
   مرقس باب ۱۳ آیه ۱۳ 
   ۱۳ همه مردم بخاطر این که نام من بر شماست از شما روی گردان خواهند شد. اما هر که تا به آخر پایدار بماند نجات خواهد یافت.»
   لوقا باب ۲۱ آیه ۱۹ 
   ۱۹ با پایداری، جان هایتان را رهایی خواهید داد.
    یوحنا باب ۸ آیه ۳۱ تا ۳۲ 
   ۳۱ سپس عیسی به یهودیانی که به او گرویده بودند گفت:« اگر مطابق تعالیم من عمل کنید، در واقع پیرو من خواهید بود ۳۲ و حقیقت را خواهید شناخت و حقیقت شما را آزاد خواهد کرد.»
   یوحنا باب ۱۰ آیه ۲۸ تا ۲۹ 
   ۲۸ من به آنها حیات جاودان می بخشم و آنها هرگز هلاک نخواهند شد و هیچ کس نمی تواند آنها را از دست من بگیرد. ۲۹ پدری که آنان را به من بخشیده است از همه بزرگتر است و هیچ کس نمی تواند آنها را از دست پدر من بگیرد.
   یوحنا باب ۱۵ آیه ۴ تا ۵ 
   ۴ در من بمانید و من در شما. همانطور که هیچ شاخه ای نمی تواند بخودی خود میوه دهد مگر آنکه در تاک بماند، شما نیز نمی توانید ثمر بیاورید مگر آنکه در من بمانید. ۵ « من تاک هستم و شما شاخه های آن هستید. هر که در من بماند و من در او، میوه بسیار می آورد چون شما نمی توانید جدا از من کاری انجام دهید.
   یوحنا باب ۱۵ آیه ۷ 
   ۷ اگر در من بمانید و سخنان من در شما بماند هر چه می خواهید بطلبید که حاجت شما برآورده می شود.
   یوحنا باب ۱۵ آیه ۹ 
   ۹ همانطور که پدر مرا دوست داشته است من هم شما را دوست داشته ام. در محبت من بمانید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر