۱۳۹۳ اسفند ۵, سه‌شنبه

بخش هایی از کتاب مقدس درباره مرگ 4

 قرنتیان دوم باب ۵ آیه ۱ 
   ۱ زیرا ما می دانیم هر گاه این خیمه ای که در آن بسر می بریم یعنی این بدن زمینی ما فرو ریزد ، خدا عمارتی جاودانی که به دست انسان ساخته نشده در آسمان برای ما فراهم می کند.
   قرنتیان دوم باب ۵ آیه ۴ 
   ۴ تا زمانی که در این خیمه به سر می بریم در زیر بارهای سنگینی ناله و فغان می کنیم ، ما نه تنها نمی خواهیم خیمه فعلی خود را از دست بدهیم ، بلکه مایلیم پوششی آسمانی بر آن بیفزائیم تا سرانجام زندگی فانی ما در حیات غرق شود.
   قرنتیان دوم باب ۵ آیه ۸ 
   ۸ پس مأیوس نمی شویم ، چون ترجیح می دهیم که این خانه زمینی را ترک کرده و با خداوند در خانه آسمانی زندگی نمائیم.
   افسسیان باب ۲ آیه ۱ 
   ۱ در گذشته، شما غیر یهودیان بعلت خطایا و گناهان خود مرده بودید
   افسسیان باب ۲ آیه ۵ تا ۶ 
   ۵ گر چه بعلت خطاهای خود مرده بودیم ما را با مسیح زنده گردانید ( از راه فیض خداست که شما نجات یافته اید.) ۶ و به خاطر اتحادی که با مسیح داریم ما را سرافراز فرمود و در قلمرو آسمانی با مسیح نشانید.
   فیلیپیان باب ۱ آیه ۲۱ 
   ۲۱ زیرا مقصود من از زندگی مسیح است و مردن نیز بسود من تمام می شود ،
   تسالونیکیان اول باب ۴ آیه ۱۳ تا ۱۸ 
   ۱۳ ای برادران ، نمی خواهم در مورد آنانی که در گذشته اند بی اطلاع باشید ، مبادا مانند سایر مردم که هیچ امیدی به آینده ندارند غمگین باشید ، ۱۴ زیرا اگر ما معتقدیم که عیسی مرد و دوباره زنده شد ،همچنین ایمان داریم که خدا آنانی را که در ایمان به عیسی مرده اند همراه عیسی باز خواهد آورد. ۱۵ ما این را به حکم خدا به شما می گوئیم : آن کسانی از ما که تا روز آمدن خداوند زنده می مانند زودتر از مردگاه صعود نخواهند کرد. ۱۶ در همان موقع که فریاد فرمان الهی و صدای رئیس فرشتگان و بانگ شیپور شنیده می شود خود خداوند از آسمان به زیر خواهد آمد و اول کسانی که در ایمان به مسیح مرده اند خواهند برخاست ۱۷ و سپس آن کسانی که از میان ما زنده می مانند همراه با آنها در ابرها بالا برده خواهند شد تا در فضا باخداوند ملاقات نمایند و به این ترتیب ما همیشه با خداوند خواهیم بود. ۱۸ پس شما باید یکدیگر را با این کلمات تشویق کنید.
 تیموتائوس اول باب ۵ آیه ۶ 
   ۶ ولی آن بیوه زنی که تسلیم عیاشی می شود حتی اگر زنده باشد در واقع مرده است.
   عبرانیان باب ۹ آیه ۲۷ 
   ۲۷ همانطور که همه باید یکبار بمیرند و بعد از آن برای داوری در حضور خدا قرار گیرند ،
   یوحنا اول باب ۵ آیه ۱۲ 
   ۱۲ هر که پسر را دارد حیات دارد و هر که پسر را ندارد صاحب حیات نیست.
   مکاشفه باب ۱۴ آیه ۱۳ 
   ۱۳ صدایی از آسمان شنیدم که می گفت : « این را بنویس : خوشا به حال کسانی که از این پس در خداوند می میرند ! و روح خدا می گوید ، آری ، آنان از زحمات خویش راحت خواهند شد زیرا اعمال نیکشان با آنها خواهد بود ».
   مکاشفه باب ۲۰ آیه ۱۴ 
   ۱۴ آنگاه مرگ و دنیای مردگان به دریاچهً آتش افکنده شد ( این دریاچهً آتش مرگ دوم است )
   مکاشفه باب ۲۱ آیه ۴ 
   ۴ او هر اشکی را از چشمان آنها پاک خواهد کرد. دیگر از مرگ و غم و گریه و درد و رنج خبری نخواهد بود ، زیرا چیزهای کهنه در گذشته است ».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر