۱۳۹۳ آبان ۲۳, جمعه

اسلام حقوق بشر بخش پانزده

نتايج عملي جنگها ي گسترش اسلام
تخمين زده مي شود كه از زمان پيامبر تا پايان حكومت عثماني، حدود 270 ميليون انسان در جنگهاي مسلمان سازي كشته شده اند شامل:
120میلیون آفريقائي ؛ 60 ميليون مسيحي ؛ 80 ميليون هندو 10 ميليون بودائي 4 . در اين 270 ميليون، كشتار عظيم زرتشتيان در امپراطوري بزرگ ايران محاسبه نشده است. صدها ميليون انسان هم با زور به برده و كنيز تبديل شده اند به نحوي كه بزرگترين سيستم برده گيري و برده داري و برده فروشي در تاريخ بشريت، مربوط به مسلمانان است. درگيريهاي معاصر در فلسطين، بوسني، كروزني، هند و پاكستان و آفريقا همگي دنباله ي تاريخي جنگهاي مسلمان سازي است. بدستور عمر فلسطين اشغال شد و از دست يهوديان ساكن آنجا خارج شد و در بيت المقدس (اورشليم) روي سنگ بناي معبد بزرگ يهوديان مسجد ساخته شد. و آتش جنگ بين دو مذهب برافرخته شد. و در قرن بيستم يهوديان باز قدرت گرفتند و به سرزمين موعود و مقدس خود بازگشتند. و جنگهاي 70 سال گذشته آغاز شد. اين جنگ هيچگاه پايان نمي پذيرد. چون اسلامويهوديت پيوسته هستند ودر هر گروه افرادي و جود دارند كه بخواهند با كشتن طرف مقابل به بهشت بروند. مسائل بوسني و گروزني هم ريشه در جنگهاي مسلمان سازي دولت عثماني دارد. و درگيريهاي بين مسلمانان و غير مسلمانان در شبه قاره ي هند نيز ريشه در جنگهاي مسلمان سازي مخصوصا جنگهاي سلطان محمود غزنوي دارد.
هيچ تهاجمي در تاريخ بشريت به اندازه ي تهاجمهاي اسلامي، موجب نابودي تمدنها نشده است. فقط در زمان عمر، دو تمدن عظيم ايران و روم و آثار تمدنهاي ديگري چون بابلي و مصري نابود شدند. آثار ظاهري اين تمدنها نابود شد، فرهنگ و هنر اين تمدنها از بين رفت و كتابخانه هاي آنان به آتش كشيده شد. دهها زبان و خط بطور دائمي از بين رفتند و زبان و خط عربي جايگزين آنان شد. براي مثال زبان عراق فعلي، زبان فارسي دري در ايران و خط ميخي و زبان و خط مصري و زبانهاي متعدد آفريقائي
همگي نابود شدند. با توجه به اينكه اسلام مدعي است كه همه چيز دارد و براي هر مشكلي راه حل وقانون دارد، اسلام در هر كجا وارد شده آنجا را پاكسازي تمدني كرده است. يعني تقريبا همه ي آثار گذشته را در تمام زمينه ها از بين برده است و فرهنگ عربي را جايگزين آن كرده است . بعد از متلاشي شدن دولت عثماني، جنگهاي مسلمان سازي متوقف شد تا اينكه خميني دوباره اين اژدهاي خفته را بيدار كرد. تاثير خميني در بقيه ي جهان اسلام، منجر به پيدايش گروههائي چون طالبان شد . نتيجه يكارهاي خميني و طالبان را همگان مي دانند. حدود يك ميليون كشته و معلول در جنگ 8 ساله ي ايران و عراق نتيجه ي تلاش خميني براي گسترش حكومت اسلامي به عراق بود. و كشته شدن دهها هزار انسان در انفجارهاي داخل عراق و در افغانستان و كشته شدن هزاران انسان غير مسلمان در كشورهاي غربي، نتيجه ي تلاش طالبان براي گسترش اسلام است. البته در اين جنگها شيعيان بيش از همه كشته داده اند چون طالبان شيعه ر ا مشرك مي دانند. و اكنون هم حكومت ايران و هم طالبان بدنبال دست يابي به سلاح هسته اي هستند چون روشهاي متعارف كشتار، باندازه ي كافي كشتار نمي كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر