۱۳۹۳ آبان ۱۸, یکشنبه

بخش هایی از کتاب مقدس درباره جاودانگی(حیات جاودان)

 مزامیر باب ۱۲۱ آیه ۸ 
   ۸ خداوند مراقب رفت و آمد توست و همیشه از تو محافظت خواهد نمود.
   متی باب ۲۵ آیه ۴۶ 
   ۴۶ و آنان به کیفر ابدی خواهند رسید ولی نیکان به حیات جاودانی وارد خواهند شد.»
   مرقس باب ۱۰ آیه ۳۰ 
   ۳۰ در این دنیا صد برابرخانه و برادر و خواهر، مادر و فرزندان و املاک ــ و همچنین رنجها ــ و در آخرت حیات جاودان نصیب او خواهد شد.
   مرقس باب ۱۲ آیه ۲۶ تا ۲۷ 
   ۲۶ و اما در باره، قیامت مردگان ، مگر تابحال در کتاب موسی در داستان بوته سوزان نخوانده اید که خدا چطور با او صحبت کرد و فرمود« من خدای ابراهیم و خدای اسحق و خدای یعقوب هستم.» ۲۷ خدا،خدای مردگان نیست بلکه خدای زندگان است. شما سخت گمراه هستید.»
   یوحنا باب ۳ آیه ۱۴ تا ۱۶ 
   ۱۴ همانطوریکه موسی در بیابان مار برنجی را بر بالای تیری قرار داد، پسر انسان هم باید بالا برده شود ۱۵ تا هر کس به او ایمان بیآورد صاحب حیات جاودان گردد. ۱۶ زیرا خدا جهانیان را آنقدر محبت نمود که پسر یگانۀ خود را داد تا هر که به او ایمان بیاورد هلاک نگردد بلکه صاحب حیات جاودان شود
   یوحنا باب ۳ آیه ۳۶ 
   ۳۶ آن کسی که به پسر ایمان بیاورد حیات جاودان دارد اما کسی که از پسر اطاعت نکند حیات را نخواهد دید بلکه همیشه مورد غضب خدا خواهد بود.
   یوحنا باب ۵ آیه ۳۹ تا ۴۰ 
   ۳۹ کتابمقدس را مطالعه می نمائید چون خیال می کنید که در آن حیات جاودان خواهید یافت در حالیکه کتاب در بارۀ من شهادت می دهد، ۴۰ شما نمی خواهید پیش من بیائید تا حیات بیابید.
   یوحنا باب ۶ آیه ۴۷ تا ۵۸ 
   ۴۷ یقین بدانید کسی که به من ایمان می آورد حیات جاودان دارد. ۴۸ من نان حیات هستم. ۴۹ پدران شما در بیابان من را خوردند ولی مردند. ۵۰ اما من در بارۀ نانی صحبت می کنم که از آسمان نازل شده است و اگر کسی از آن بخورد هرگز نمی میرد. ۵۱ من آن نان زنده هستم که از آسمان آمده است. هر که این نان را بخورد تا ابد زنده خواهد ماند و نانی که من خواهم داد بدن خودم میباشد که آن را به خاطر حیات جهانیان می دهم.» ۵۲ یهودیان با یکدیگر به مشاجره پرداختند و می گفتند:« چگونه این شخص می تواند بدن خود را به ما بدهد تا بخوریم؟» ۵۳ عیسی پاسخ داد:« یقین بدانید اگر بدن پسر انسانرا نخورید و خون او را نیاشامید در خودتان حیات ندارید. ۵۴ هر که بدن مرا بخورد و خون مرا بیاشامد، حیات جاودان دارد و من در روز بازپسین او را زنده خواهم ساخت. ۵۵ زیرا جسم من خوراک حقیقی و خون من نوشیدنی حقیقی است. ۵۶ هر که جسم مرا می خورد و خون مرا میاشامد، در من ساکن است و من در او. ۵۷ همانطوریکه پدر زنده مرا فرستاد و من بوسیلۀ پدر زنده هستم، هر که مرابخورد بوسیلۀ من زنده خواهد ماند. ۵۸ این نانی که از آسمان نازل شده مانند نانی نیست که پدران شما خوردند و مردند. زیرا هر که از این نان بخورد تا به ابد زنده خواهد ماند.»
   یوحنا باب ۱۰ آیه ۲۸ 
   ۲۸ من به آنها حیات جاودان می بخشم و آنها هرگز هلاک نخواهند شد و هیچ کس نمی تواند آنها را از دست من بگیرد.
   یوحنا باب ۱۱ آیه ۲۵ تا ۲۶ 
   ۲۵ عیسی گفت:« من قیامت و حیات هستم. کسی که بمن ایمان بیاورد حتی اگر بمیرد، حیات خواهد داشت ۲۶ و کسی که زنده باشد و به من ایمان بیآورد هرگز نخواهد مرد. آیا این را باور می کنی؟»
   یوحنا باب ۱۷ آیه ۲ تا ۳ 
   ۲ زیرا تو اختیار بشر را بدست او سپرده ای تا به همۀ کسانیکه تو به او بخشیده ای حیات جاویدان بدهد. ۳ این است حیات جاویدان که آنها تو را خدای واحد حقیقی و عیسی مسیح را که فرستادۀ تو است بشناسند.
   رومیان باب ۶ آیه ۲۲ تا ۲۳ 
   ۲۲ و اکنون از گناه آزاد گشته بردگان خدا هستید و در نتیجۀ آن زندگی شما در این دنیا پر از پاکی وعاقبتش حیات جاودان است . ۲۳ زیرا مزدی که گناه می دهد موت است اما خدا به کسانیکه با خداوند ما ، مسیح عیسی متحد هستند حیات جاودان می بخشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر